بحران آب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بحران آب
نوشته شده در سه شنبه 2 دی 1393
بازدید : 533
نویسنده : ساسان سلیمان پور

 

جمله"فرزندم بحران آب است" به جای "بابا آب داد" در کتاب اول دبستان

                        یادم هست اول دبستان که بودیم اولین کلمه ای را که با حروف الفبا شروع به نوشتن کردم آب بود و از آن روز به اهمیت آب پی بردم و دانستم که آینده این بسیار کلمه ی معروفی خواهد بود و بر سر زبانها در تمام دنیا خواهد افتاد و همین اتفاق هم افتاد و امروزه شاهد این موضوع در شهرم، استانم، کشورم  کره خاکی که زندگی می کنم هستم و اما همان کسانی که آن روز این کلمه را به عنوان اولین کلمه زندگی من به من آموختند باورشان می شود که امروز این کلمه توسعه یابد و به (بحران آب)  افزایش یابد چرا به جای اینکه این همه معلمان ما می گفتند بابا آب داد نگفتند آب محدود است و از ان زمان با خودم فکر می کردم که چقدر این آب زیاد و معروف هست که معلمم آن را به من می آموزد و از آن روز به بعد در مصرف آن بی گناه کوتاهی نکردم چرا که به حرف معلم اول دبستانم و بابای بزرگوارم گوش کنم ... اما امروز دیگر توصیه می کنم به جای کلمه آب کلمه ای دیگر بیابیم چرا که با کمبود مواجه است و در ابتدای کتاب اول دبستان بنویسیم و به کودکانمان بگوییم آب محدود است.




:: برچسب‌ها: بحران آب " کتاب اول دبستان " بابا آب داد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: